Bende de var bellona nin fermuarli yatagi 7 senedir kullaniyorum, ilk gunden beri alez+lastikli carsaf+nevresim takiminin carsafi olmak uzere baya iyi korudugum icin senede bir yikiyorum. Tertemiz ama yinede icim rahat etmiyor. Yikadigimda da 50 derecede, 800 devirde yikiyorum. 60 derece kumasi yipratabilir bence..