Mizmizmyrtle iştahlı demek ki bebeğiniz. Bizimki de öyle şu an 5 aylık oldu hala öyle. Süt sağıp biberonla veriyoruz bitince ağlıyor, ne kadar çok yerse yesin bitince ağlar :) psikolojik herhalde hemen anlamıyor doydugunu:) yeni doğduğunda da öyleydi mama bitince hemen ağlardı hep daha fazlasını isterdi sonra susardi. Doktorumuz oburluk dedi başka sebebi yok, zaten 5 aylık 9,5 kg su an düşünün sadece anne sütü almasina rağmen böyle..