Burculicee nasıl yapıyorsunuz ki yani bu uyku eğitiminde, yatağına yatırıp bırakıyomusunuz benim bebeğim 5 ay 4 günlük başlamak istiyorum ama bakalım şuan soğuk olduğu için oturma odasında klimalı odada yatıyoruz yatağını getirdim, akşam uykusuna 6 da yatıyor, 8 9 gibi uyanıyo geri uyuyo 12 de felan uyanıyo geri uyuyo emzirdiğim için, gecede 3 bucuk 4 de gözü tam acılıuo altını temizle et derken ancak uyutuyorum sonra 6 bucuk 7 de güne uyanıyo, artık bu uyanmaları bitsin, birazda oturma odasında olduğum için tetikliyodur, yanıma yatıyor emiyo çok uykusu varsa emerken uyuyo daldığında memeyi alıyorum emziği veriyorum yada karnı doyunca kendi bırakıyor bende emziği verip kendime doğru yan yatırıp pış pış yapıp ileri geri sallıyorum vücudunu öyle dalıyor sonra sallamıyorum ama artık kendi kendine nasıl uyuyabilir ya