Kızlar doğum yapalı 6,5 ay oldu. Bu zamana kadar bir şey yoktu, dün gece uzandım, kızımı da ayağımda salladım. Yatağına koymak için kalkarken dikisin sağ ucunda tek bir noktasında iğne batması gibi bir şey hissettim. Ondan sonra o kısım hareket ettikçe vs sizlamaya başladı. Morarma da var gibi. Fotoğrafını buraya koymam da bir sakınca var mı acaba?