Oznur112 Kızım 20 aylık dünden beridir ağzı yara olduğu için emmiyor bende kesmek istiyordum zaten ama göğsüm çatlayacak gibi şişmiş ve ağrıyor ne yapabilirim yardım edin lütfen
Bulutbey Oznur112 uzun süre emzirmediyseniz üstün tadı değişiyor sütünüzü sağıp tadına bakıp kötüyse dökün. Kötü değilse bardakla içirilir sanırım. Gün içinde bol bol boşaltın göğsünüzü. Sonra Mastit oluyor baya can yakıcı oluyor ondan kurtulmak
yigitalpinannesiii Oznur112 kesmek istiyorsanız sağmayın doktorum rahatlayacak kadar hergun bi kere yarim çay bardağından az duşta sağ demişti sonra sağma aralıklarını hergun 3 4 saat arttır ve bırak dedi birde taze nane dolaptan çıkar sıkı hir sutyen giyin içine köy ağrısını alıyor cnm
Oznur112 yigitalpinannesiii dünden beridir hiç sağım yapmadım ama canım çıkıyor şuan taş gibi sertleşmiş şişmişler
Alyasmama Gögsünüzü tam bosaltmayin sizi rahatlatacak kadar sagin yeterli olur bende yeni kestim 18 aylik kizimi ara ara masaj yapin dus alin rahatlatir sizi Allahim kolaylik versin 🌺