Öncelikle herkese hayırlı akşamlar benim bebeğim 37 haftalık doğdu bebeğimin gelişiminde bir sorunmu var acaba diye düşünüyorum ev içinde beni gözleriyle takip edebiliyor konuştuğumda gülümsüyor ancak benimle göz kontağı kurmuyo sürekli başka yerlere bakıyor elleri hep yumruk şeklinde parmağımı uzattığımda parmağımı kavramıyo buda benim canımı çok sıkıyo sizce erken doğmuş olması buna engel mi 20 gün erken doğdu