Momyboygirl Kızlar aşısını oldu ve o günden beri yere koyduğumda ağlamayan çocuk şimdi hep ağlıyor hep uslu çocuk gitti başka bir çocuk geldi resmen uyku uyuyan çocuk gitti uyku uyumaz oldu 1 aylık bebeğim 1 aylık aşısında oldu olanlar delirmek üzereyim
cikileyta_yemeliyim Momyboygirl atak döneminde olabilir misiniz acaba? Birinci ay aşısı ağrı ya da ateş yapmaz çünkü.
Mehtapakgl Momyboygirl 😁 kız aşıyla ne ilgisi var. Çocuk büyüyor. Algıları açılıyor. Büyüme sancıları onlar. 5. Hafta atak haftası.
merve2681 Momyboygirl hepatit b aşısı yan etki yapmaz aşıdan kaynaklı değil. Muhtemelen atak haftası 1 hafta kadar sürecektir
Momyboygirl cikileyta_yemeliyim biliyorum ikinci çocuğum hepsini biliyorum ama buna denk gelmiş olamaz çünkü o günden beridir böyle çocuk uyku uyurdu o bile yok gece gündüz ağlıyor
Tosbik3056 Mehtapakgl bazen aşılar bazı bebeklerde sinir ağlama falan yapıyor bend eşahit oldum ama geçici durum
Momyboygirl Mehtapakgl 2. Deneyimim bu 2. Çocuğum biliyorum bazı şeyleri canım fakat hiçbişeyi yokken o günden itibaren sorun yaşamaya başladım malesef ki
Momyboygirl MaiveSiyah ya korkutmak asla değil amacım fakat alı olduğu günden beri bu durum var öncesi asla böyle değildi asla
Laren 1 ayda yapılan aşıların hiç bir yan etkisi yok ki. Senin cocuk büyüyor maşallah o yüzden artık sesi cikcak tabi 😀
Bitikmomi Momyboygirl bu aşıyı ilk doğduğunda da yapıyorlar aşıdan kaynaklı değil atak haftasında filandır.
Tosbik3056 Momyboygirl doktora Bi sor bakalım calpol ver belki biyeri ağrıyor dur cnm aşı dan önce uslu bir bebek miydi
Uyumsuzz Ben aşı bişey yaparmı diye sordum hiçbişey olmaz dedi ebe. Muhtemelen atak haftası 5.hafta benım oğlumda huysuzdu baya hep ağlıyor ve sabaha kadar uyumuyodu
Monaroza2 Momyboygirl ilk bir yaşına kadar nerdeyse düzenleri her ay değişiyor bence. Atak dönemi ile aşı aynı zamana gelince huysuzlanmasi normal, inşallah bir an önce sakinleşir 🙏
Momyboygirl cikileyta_yemeliyim canım atak dönemiymiş bide üstüne aşı da olunca bu kadar sıkıntı olmuş malesef ki aradım hemşiremizi sağolsun bilgi verdi