Merhaba kızlar, bebeğim için klamer verildi ama ben suyu birden koyduğum için sanırım hafif puturlu kaldı. Nornal yapısı mi böyle kullanan var mı, sürekli calkaliyorum da bir zararı olur mu bu şekilde. Kısaca kıvamı tam çözünmüş mü oluyor kullanan hatırlayan varsa yardımcı olur musunuz?