Annem2021 Merhaba anneler. Ek gıdaya geçeli 1,5 ay oldu. Bebeğim hala kabız hala kabız. Kayısı kurusundan meyvesuyu da veriyorum her gün. Sizin yaptığınız neler var. Yardımcı olursanız
Sahinbusra Annem2021 Oğlum da ilk ek gıdaya geçtiği aylarda kabızlık çekti. Baya da uzun sürdü. Şeftali çok iyi gelmişti. O zaman mevsimi diye hergün bir tane yedirmeye çalışıyordum sonra alıştı çok şükür. Şu sıralar Trabzon hurması yediriyorum günde bir tane. Kabız yapar diyorlar ama oğlumda tam ters etki yaptı. Aynı şekilde üzüm de iyi geldi.
Utkucan Annem2021 hurma kayısı mor erik elma hepsini kaynatın içine çubuk tarçın ve karanfil atıp beş dakika sonra çıkarın tarçın ve karanfili sonra her öğün içirin bunu etki ediyor armut ve kabakta etki ediyor bunlarında deneyin
Bademmmmmm Sahinbusra kaç günde Bir yapardı bende ek gıda ya geçtim çok kotu kabız 4 gündür ne verdiysem iyi gelmedi
Annem2021 Sahinbusra şeftali için genelde kabız yapar derler gerçekten öyle mi oldu ☺️ Ay yarın deneyeyim korkuyorum ama
Alp-smom Bizim de aynı şekilde kabızlık sorunumuz var ama Demir vitamini de yapıyor. Damla’yı kesip kontrol edin sizde isterseniz .
Annem2021 Bademmmmmm taataataam ☺️Anne çok mutlu çünkü bebeği zor da olsa tuvaletini yaptı şükür. Bugün iki defa kayısı suyu(kendim yapıyorum) verdim ve sonuç yaptı. Rahatladı yavrum. İki gecedir uyumuyorduk ya
defneee09 probiyotik başlayabilirsiniz. entorogermina ya da nbl damla verebilirsiniz. yulaf ve kuru kayısından püre yapıyorum ben bol su içiyorum çok faydasını gördüm😊