Gupssse şüpheleniyorsanız test verin. Şuan biz karantinadayiz. Eşimde halsizlik var sadece. Başka belirti yok. Bende hiçbirsey yok. Çocuklarda sadece ishal değiller ama sık sık kaka yapıyorlar ve kokulu. Yani biz test vermesek asla anlamazdik pozitif olduğumuzu.