A-timu Merhaba Anneler Oğlum 13 aylık acaba nasıl süt vermeye başladınız hangi marka kullanıyorsunuz doktor 1 yaşına girince başla dedi kabız gibi oldu cesaret edemedim bir daha nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz 🌸
AtaVeAnnesii A-timu Ben pinar cocuk devam sutu veriyorum 17 aylik suanda 14 aylikken vermeye basladim mama iciyordu .
A-timu AtaVeAnnesii bizimde mama kullanıyoruz ilk laktoksuz pınar aldım siz çocuk olan pınar mı laktoksuz mu aldınız
AtaVeAnnesii A-timu Cocuk icin olan vitaminli sutten . Normal inek sutu vermeyi dusunmuyorum 2 yasa kadar doktorumuz 18 aydan sonra verilebilir dedi ama bilginiz olsun.
A-timu AtaVeAnnesii benimde düşüncem o aslında arkadasım onda şeker oranı çok dedi kafamı karıştırdı ozaman bende çocuk olanı deneyeyim çok sağolun ama anladığım kadarıyla acele etmesemde olur
AtaVeAnnesii A-timu Evet mamaya devam edebilirsiniz . Seker orani milupa da daha dusuk bi arastirin onuda isterseniz😊
A-timu AtaVeAnnesii tamamdır teşekkürler kafamda bayağı soru işareti idi aydınlattığınız için çok sağolun 🙏