Oznur_0708 biz 1.ayda yaptırıyoruz canım iki oğluma da öyle yaptık, dünya göz hastanesine gittik orası için söylüyorum yapılanları bebeğin gözüne iki damla damlatıyorlar 10 dk bekliyorsun sonra tekrar damlatıyor 10 dakika sonra da muayeneye giriyorsun göz bebeklerini büyütüyor damla bebek yatağı var yatırıyorsun doktor ışıkları kapatıyor başına bir alet takıyor eliyle bebeğin gözlerini açıyor ve aletteki ışıkla bakıyor bu kadar 😊 bizim doktorumuz tedbir amaçlı bir damla yazıyor çapaklanma vs olursa diye bu kadar 😊