sirac_19 Kızlar bi bakar mısınız doğum yapalı 8 ay oldu ama bnm saçlarım allah korusun da tabi bildiğiniz kanser hastası gibi avuç avuç saçlarım dökülüyor.. Artık duşa girmeye korkuyorum.. Duştan çıkıyorum yine aynı.. Sizler nsl kurtuldunuz bu durumdan 🤔
Nrn sirac_19 aynı durum mu bende yaşadım bildigin yanlardan kellik olmaya başladı sağlık ocağında kan verip vitamin testi yaptırsım d vitamını eksık çıktı ilaç kullandım çıkmaya başladı
Habibe35 Benimde dört ay oldu önlerden açılmaya başladı moralim çok bozuk. Bi çare bulan varsa aydınlatsın bizi de 😔
Nrn Habibe35 bebeginizi aşıya götürdüğünüzde bi kan berip vitaminlerinize baktırın vitamin eksikliğinden oluyor