Sakin olun. Aynısını yaşadım 3 aylıkken. Mama da almıyordu üstelik. Gaz olmuş ondan dolayı almıyordu benimkisi. Siz gerildikçe o hiç almayacak. Yanına uzanın ve öyle vermeyi deneyin. Kafasını okşayın , sakin bir ses tonuyla güzel şeyler söyleyin. Böyle telaş yaparsanız o da telaşlanır. Allah yardımcınız olsun çok zor iyi biliyorum.
gece de mi emmiyor ?