Sadekahvem ben yapmayı bilmiyorum ama halam ve annem çok güzel yaparlar. Bir yerde yemiştim “sizin neden çibörekleriniz kabarmadı biz yaparken hep puf puf kabarıyor” diye sormuştum. Buzdolabında bekletiyorlarmış. Tadı güzeldi ama görüntüsü beni cezbetmemişti.