Bende salı doğum yaptım çarşamda hastaneden cıktım doktorum ayakta duş al aldıktan sonra bantını cıkar dedi makıne ile de kurut dedi bugün öyle yapacağım dikiş yerne asla kilot gelmesin bikini altı gibi çamaşır giy ped tak ve mümkünse gecelik giymeni istiyorum sürtme olmasın diye dedi bakalım birazdan bende hepsini yapacağım