Kızım daha 2.5 aylık 2 gündür ateşi vardı acile gittik bişey yapmadı ateşi olunca ilaç ver dedi gönderdi akşamda özele gittik kanda iltihap idrarda enfeksiyon çıkmış yüksek çok korkuyorum okadarda dikkat ediyorum genital temizliğine doktor 3 tane iğne bide antibiyotik yazdı başına gelen varmı gecermi ilaçlarla çabuk