Allah kısmet ederse seneye yazın ev almayı düşünmüyoruz,eşimle öğretmeniz her ay paramizin bi kısmını ortak hesaba yatırıyoruz altın bu kadar artmadan altın alıyorduk aydan kalan birikimimize,sizce şuan altın alınmalı mı ev alacağımız zman bozduracağız seneye yazın inşalah