Wonderm Çok teşekkür ederim☺️😇 Bakılıyor bakılmasına da psikoloji kalmıyor pek 😂😂 Kızlar aslında o kadar bunalmış durumdayım ki 25 yaşındayım ikiz bebekler gerçekten yeterince büyük bir sorumluluk ben hamileliğimi çok rahat geçirmiştim benim doktorumun da ikizleri vardı bana ben seni gördükçe utanıyorum beni son aylar eşim oturtup kaldırıyordu sen hamile gibi bile yürümüyorsun derdi bende hep çok rahat geçirdim ne sırt ağrım oldu ne bel ağrım Allah yardım etti çok şükür 🙏🏻Hamileliğimde heryere gittik yani her zamanki gibi geçirdim Ama şunu görüyorum ben böyle yaptıkça eşimde beni öyle bir yerlere koymuş ki ne olsa kaldırır modunda şu an bile öyle bebekler hep bende ya bende de hata var görüyorum o yorulmasın o bunalmasın diye diye hep kendi üstüme almışım bu arada eşimin ikinci evliliği ilk evliliğinden 2 tane oğlu var biri 15 biri 7 yaşında büyük olanın psikolojik sıkıntıları var biraz benimle çok iyi herşeyini bana anlatıyor aramız çok iyi ama inanın herşeyden çok yoruldum doğum yaptım ailem yanımda yoktu izinsiz evlenmiştim 20 günlükken bebeklerim yanıma arkadaşımı çağırdı büyük oğlunun psikolojik sorunları için İzmir e gitti geçen gece yine benzer bir olay yaşandı ya bilmiyorum çok doldum inanın eşimin annesini bu yıl kaybettik 84 yaşındaydı bana yardım edecek kimse yok aileden annemlerle barıştım ama annemde öğretmen çalışıyor ikide kız kardeşim var biri lise ye gidiyor biri mezuna kaldı yani onunda başında sorumluluklar var bilmiyorum kızlar ya bende birşeyleri ilk kez yaşıyorum ama çok ağır bunun yanında Bodrumda restaurantımız vardı hileyle elimizden gitti baya maddi anlamda zorluklar yaşadık annemlerde kaldık nerdeyse tüm yaz sizinde kafanızı şişirdim sabah sabah baya bi bunalmışım🙈😂