Bebeğim uykuya zor geçiyor hatta uyku bizim için problem . Uyukusu geldiğinde ağlıyor genelde bende sakinleştirmek için emziğine dokunuyorum ninniyle ritimli dokunuyorum sakinleşip bi 10 dkya uyuyor 🙈 veya tulumunun fermuarına tırnaklarımla yine ritmli bişeyler yapıyorum uyuyor . İyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim . 4. Veya 5. Kez böyle oyudu 😳🥳