Kama mochi süt pompası var bende internetten araştırın yeni doğum yapan annelere çok çok iyi eğer düşünmeseniz 100 tl hiç kullanmadım 9 aylık benim bebeğim yeni doğum yapan annelerin sütlerini boşaltılması adına tasarlanmış bana fayda etmedi bebeğim büyük diye elektrikli aventin var 300 tl