Merhaba sevgili anneler kızın 15 aylık olacak bir kaç gün sonra yalnız hata mı yapıyorum bilemedim şimdi sabah 7-8 arası uyanıyor çok aç oluyor durmuyor mama veriyorum 1 saat oyun oynuyor 9 gibi uyuyor 10.30 givi kahvaltı yapıyor 12 de meyve 13-13.30 mama içip öğle uykusuna yatıyor 15.00 de uyanıyor 16.00gibi yemek yiyor sonra 19.00 gibi akşam yemeği bazen yemediği de oluyor 20.00-21. 00 arasın da da uyuyor günlüğümü böyle mama fazla mı sizce önerileriniz var mı 🙏🙏🙏🤱🤱