Dün ishal kusma vardı doktor dışkı testi yaptı rotavirüs vs. temiz çıktı. Kusma ve ishal kesen ilaç verdi ama bugün de ateş başladı. Bu doktorları anlamıyorum direk ilaç yazıyor şu olmuştur falan demedi acaba covid mi çok tedirginim tecrübeli anneler yazın lütfen🙈