Hirilti normal bisey degil asla beklemeden götürün doktora kızımı pazartesi den beri ufacık bi öksürük ten gezdiriyorum hastane hastane 2 gece de acildeydik bronşit başlangıcı dediler düşünün bu kadar hassas takip etmeme rağmen perisanim 5 gündür şimdide ememiyor o kadar kötü oldu ki hemde birden oldu