Bebeğim 2 ay 10 günlük son 3 gündür gece 22.30-01 aralarında katıla katıla ağlamaya başlıyor. Bi anda ağlıyo ve susturamıyoruz gözleri şişiyor ağlamaktan. Emmiyor o an üstümü çıkarıp kucağıma alıyorum biraz sakinleşiyor ama durmuyor. Duşa soktum yok dualar açtım dualar okudum yok şarkılar söyledim yok normal zamanda onu sakinleştiren ne varsa yaptım o an fayda etmiyor katıla katıla ağlıyor. 5 dk önce gülen çocuk bi anda canı yanmış gibi ağlamaya başlıyor. Kolik değildi gazını da gayet yapar rahatça günde 1-2 defa dolu dolu kakasını yapar. Gazı ya da kakası olduğunu düşünmüyorum. Aç değil biliyorum üşümüyor terlemiyor neden ağlıyor bu çocuk çok üzülüyorum o ağladıkça canım yanıyo. Her yolu denedim en son 1-2 gibi ağlamaktan yorulup uyuyor. Allah aşkına neden ağlıyordur nasıl sakinleştireyim ne olur yardım edin çok üzülüyorum