Merhaba bebeğim 3 aylık gazını ya da altına yapacağı zamanlar dışında bazen emerken göğsümle savaşıyor resmen bakıyorum göğsümde hala süt oluyor bitti desem değil.ilerde meme reddi yapar bu durum diye korkuyorum. Nasıl bir çözüm buldular bjnu yaşayanlar? Sürekli bunu yapmıyor ama günde belki bir defa