Mrb arkadaşlar. 2 aylık kolik bebegime buradan okuduğum yorumlar uzerine bu şuruba başladım. Bugun 2. Gunumuz 3 gunde bir kaka yapan bebegim bugün iki defa yaptı dünde bir kez yapmisti ayrıca uzun ve derin yatmaya başladı nerdeyse emzirmek.için ben uyandiricam o derece.. tüm bunlar normal mi acaba biraz huzursuz oldum birde surup icerisindeki şırınga ile nasil veriyorsunuz ilacı benim kiz boğuluyo hep.