Yagmursonrasitoprakkokusu ben soğuk üfleyen bir cihazla yaptırmıştım o yüzden çok ağrılı olmadı. Hatta ilk yapıldığı gün ağrıdı, sonraki seanslarda hep ağrısı düşerek gitti. En son hiç acımıyordu. Acısa bile zaten en fazla 5 dakika sürüyordu genital seansları o yüzden dayanıyorsun . Zaten ilk seanstan sonra batıkların lekelerin falan geçtiğini görünce insan motive oluyor . Hayatımda aldığım en iyi karar. Doğum yaptım hormonlar değişir tekrar tüylenme olur falan demişlerdi hiç olmadı