Merhaba. 22 günlük bir kızım var. Gece uykularımız yok denecek kadar az. Bende dinlenemediğim için sütüm birikmiyor. 2 gecedir koynumda uyutuyorum kesintisiz 2 saat uyuduğu oluyor öyle. Ama ileride de hep ister alışkanlık yapar diye korkuyorum. Beşiğine yatırdığımda mıkırdanıp uykuya dalamıyor. Gündüz beşiğinde yatıyor ama.
Yenidoğan için uyku düzeni oluşturmak henüz çok erken biliyorum ama uyku problemi için önerebileceğiz bir şey var mı? Uyuma saatleri Dalan çok düzensiz şuan. Bişeyler düzene otursun istiyorum ama nasıl olacak bir fikrim yok 🤷♀️