AlyaMina5 hiç kafana takma canım benimde oğlum daha yeni çıktı 90 a hep 60 içiyordu bir anda birgün 90 içmeye başladı. Bende çok çektim beslenme konusunda hergün ağlıyordum az içiyor diye ama bir faydası yok. Sağlığı yerinde olsun yeter ki. Benim oğlumun kalbinde delik var ameliyat olacak o yüzden çok az kilo alımı 3300 doğduğu halde 5 kilo şuan çok üzülüyorum ama beterin beteri var çok şükür diyorum. Bu arada reflüsü de var oğlumun her yediğini çıkardıığı o kadar kötü günler geçirdik ki Yeter ki sağlığı yerinde olsun öyle yada böyle büyüyecekler 🙏🏼