O kadar dogru tespit ki. Hayatimda kimseye nazarim degmemistir, kendi cocugumdan baska. Isin gücün arasinda aa bu cocuk iyi uyudu ya da neden böyle cok uyudu desem ve 10 sn süre tutsam anneee diye seslenir. Oyy masallah günlerdir iyi yiyo desem birden agzindaki tükürür sevmedim bunu diye. Oh oh hastalanmiyor dedim gecen bir aydir belimizi dogrultamadik🤦🏻♀️🤦🏻♀️Kesinlikle dogru birsey. Ama nasil önlenir inanin bilmiyorm😅