Merhabalar bugün göbeği için kızımı acile götürdük. Kızım 6 günlük. Doktor genel muayene etti röntgen istedi sağ köprücük kemiği kırıkmış doğumda oluyormuş. Çatallı iğne ile kolunu tutturduk ama çok sabitlemeyin kaynar dediler. Sinirler zarar görürse engelli kalabilirmiş şuan normal gözüküyor nörolojiye gösterin dediler. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?