evimizde iki klima var ve fan ısıtıcı. buhar makinesi de tabiki olmazsa olmazimiz. klimalar açmadık fan ısıtıcı açalım dedik bofazimjz kuruyor 40 günlük kızım yeni ciktik yoğun bakımdan bronsiolit olmustu. bidaha olmasın diye iyice kafayı yedik eşimle ev hep soğuk neyapacagimizi şaşırdık klima mi daha iyi isiticiyi ara sıra açmak mi daha iyi siz nasıl yapıyorsunuz.
buarada nem ölçer aldım 1 2 gune gelir odamiz icin insallah yardımcı olur