Poyrazinannesiiii benim de deprem fobim var. Ailem 99 depremini yaşadığı için o geceye dair şeyler anlatırlar, yer etmiş hep aklımızda. Yıldızlar çok yakın ve parlaktı, hava çok sıcaktı depremden sonra buz gibi oldu, köpekler çok havladı vs.
Şener Üşümezsoy’u takip ediyoruz biz. Ne dese çıkıyor, kıymetli bir hoca. İstanbul için uzun süre deprem beklenmiyor, beklenen de söylenildiği gibi şiddetli olmayacak diyor. Tahmin tabii, Allah bilir. Korktuğumuzla sınanmayalım inşallah.🙏