motherwithdaughter Merhaba, ne kadar aralıklarla banyo yaptırıyorsunuz, ilk banyomuzu yaptık ve daha sonra tüm cildi kuruluktan döküntü attı mustela kullanıyorum fakat hiç iyi gelmedi ne önerirsinşz anneler?💞
Esrasenay1 motherwithdaughter canim normal galiba o bizdede oldu ilk iki hafta. ben 2 veya 3 gune bir yikiyorum
Merve123m motherwithdaughter bebek yağı bütun vucudunu yağlayın hem banyodan sonra hemde her üatünü drğiltirdiğinide 🌸 kesin çözüm 👍
zeynepliyakusum motherwithdaughter eviniz sıcaksa hergün bile yıkayabilirsiniz bebekler banyo yaptıkçada güzel büyür sudanda korkmaz alışık olur banyonuz ağlama krizine sebep olmaz her banyodan sonrada bebe yağıyla masaj yaap vücuduna nemlenir cildi kuruyup gerilmez. ben hergün yaptırıyodum banyo hem rahatlıyodu hem daha güzel uyuyodu şimdi büyüdü 2 günden1 e düşürdük
MutluYaprak motherwithdaughter yaz bebeğiydi hergün yıkıyordum kışında evim sıcaksa 2günde bir yıkadım
Haticeee34 Bende bir hafta yikamadim doğumdan sonra,verniks tabakasını vücudunun iyice emmesi için..Sonrasında yıkadım..Anne karnındaki teni değişiyor,o döküntü kepek keoek o yüzden.. hiç krem ,yağ vs kullanmadım döküntü için 22 günlük yavaş yavaş bitiyor .