prensler_-_ ben cocukken sadece bunu kullanirdim. Kokusuna bayilirdim sonradan türkiyede satilmamaya baslandi. Yillar önce geri geldi ve ben eski ambalaji ile pembe olanini kullanirdim. Galiba hala pembesi öyle güzel kokuyor. Bi ara aramistm ama emin degilim. Bence pembe olablari koklayin begendiginizi alin😬