Cagansngul Merhaba bebelerınızın kuyruk sokumunda kırmızı cızgı varmı? Morluk normal dıye bılıyorum faka kırmızı cızgıye takıldım
Eceock Cagansngul kizimde kirmizi leke var canim. Doktor adina birsey dedi hatırlamıyorum. Takip ederiz dedi okadar.ama noldugunu neden oldugunu bende bilmiyorum
Dezemet Cagansngul benzer cizgi bizde de var. popo bitiminden yukari dogru uzaniyor. Normal mi bilmiyorum . Duzeldi mi sizinki. Arastiriken gordum sakral gamze olabilir mi acaba ? Endise duydum.
Cagansngul ebbbbbruu morluk benım oğlumda da var fakat kırmızı ınce bır cızgı var onu anlamadım merak ettım baska bebelerde de varmı
Eceock Cagansngul çizgi değil kizimdaki. Nasil desem fındık kadar yuvarlak gb bir iz. Kirmizi renkte. Ilk doğduğunda daha koyuydu simdi rengi acildi
Cagansngul Eceock benımıınde cızgı var sımdı farkettım yenı çıkmış anlamadım bı doktora gostermek lazım tabı ama yasayan vardır dedım belkı
Oglumteksebebim Bizde de var hatta sizn postunuzu okuyunca araştırma yaptım internette ne kdr güvenicem bilmiyorum ama kötğ şeyler yazıyo bende korkudan resimli post açtım ve doktora gidince göstericem benim posta bakın bi öyle mi siznde