rla Kızlar merhaba kızım 16 aylık ve gece 12 den sonra hep oynasın istiyor yastıgı görsün aglıyor kacıyor ⅔ te uyuyoruz😔yani direniyor anlıcagnz cok uykusu var ama uyku reddi var 14 aydan beri böyle ama suan daha cok uyutcam diye aglmaya falan basladı yaşayan varmı atakmı diş dönemi diyemi:(
Alpingo rla offf al bende de o kadar..oğlum 16 aylık 2 aydır gece 2 de kalkıyor en az 2 saat ayakta hep emmek istiyor oyun oynamak istiyor memelerimi kesmek istiyorum fenalık geldi..memeyide bıraktırmak istiyorum nasıl bırakcaz bilmiyorum..yıldım artık sinirlerim bozuldu iyice psikolojim bozuldu
Asl90 14 aylık oğlum aynı şekildeyiz. Akşam 9 da başlıyorum sallaıyorum ayağımda 10 dk uyuyor geri kalkıyor biraz önce uyudu 1,5 da yani 🤦🏻♀️ Ne yapacağımı şaşırdım bende gündüz tek uykuya düşürdüm yok olmuyor
rla Asl90 evet ya bir yaştan snra iyice uykuszlk basladı nasl olck blmyrm gecele gündz karstı ben 12/1 den asagı baslamyrm cnkü uyumucak kendnide üzüyr aglrken benide ama elimden olmadan sinirlenyrm bazen snra ck üzlyrm ama napaym 2:3 bünye dayanmıyor
Nursrbga Benim kızımda 16 aylık yaklaşık 1 aydır çok zor uyutuyorum özellikle 1 haftadır uyumamak için kendini yırtıyo . 1-2-3 saatleri arasında uyuyo . Valla napıcağımı şaşırdım . Sabah 7 gibi uyanıyo 1-2 saat uyumuyo sonra uyuyo öğlen 12-1 gibi uyanıyo akşam 6 -7 gibi uyumak istiyor uyutuyorum bazen de uyutmuyorum gece erken uyusun diye ama banamısın demiyo . Çok düzensiz uyuyo ama düzeltmiyorum da .
rla Nursrbga benimde öyle malesf gndüz tek uyku oda 1 saat uyutmasam daha kücük napcam sasrdm ⅔ onada zor benimde piller biitiyor bzmde ½ aydr böyle ama 15 günde iyice aglayarak cıglkla:( peki sizde elinizde olmadan sinirleniyormusunuz:(
Nursrbga rla çok ağlıyo bazen uyuturken saatlerce uyutmaya çalışıyorum sinirleniyorum ama kızınca daha çok ağlıyo onun için kendimi sakinleştiriyorum kızımı sakinleştirmeye çalışıyorum sevdiği şarkıları sakin ses tonuyla söylüyorum yada telefondan şarkı açıyorum sakinleşince zaten ağlamaktan yorulmuş oluyo ve uyuyo . Bazen napıcağımı şaşırıyorum artık kaldırıyorum herşeyi deniyorum böyle büyüyecekler artık siz napıyosunuz böyle durumda belki bana da fikir olur
rla Alpingo aynen öyle siznde arada istemeyerk sinirlendğinz oluyormu:( farknda olmasan sesimi yükseltyrm cnkü ⅔ geç saatler ve 2 aydr böyle arada olsa yne tamm
Alpingo rla evet mesala dün gece hadi oğlum uyu oğlumm sıkıldm diye sitem ettim malesef sonrada cok üzülüyorum oturdum ağladım..