Arkadaşlar merhaba ,
kızım 7 aylık olmak üzere . Similac mama kullanıyoruz normalde . Kızımın 2 adet dişi çıktı yaklasık 10 gün önce ve bundan sonra bir ishal durumu başladı günde ⅘ kez kaka yapmaya basladı basta önemsemedim ama sonra doktorumuzu aradım ilk önce Aptamil hn25 önerdi ancak piyasada bulunmuyor sonra Bebelac lf verdi yerine. Bunu 3 gündür kullanyoruz . Kakası siyaha yakın bir yeşile döndü ilk gün 1 kez kaka yaptı ve kokusu rezaletti . Dünden beri biraz rengi sarıya döner gibi olmustu ama ishal durumu geri geldi . Bebeğim ilk önce ıkınıyor kızarıyor sonra nefes borusuna bişi kaçmışta nefes alamıyor gibi sesler çıkarıp çıglık çıglıga ağlıyor . Bu mamayı kullanıp böyle seyler yasayan var mı? Son 3 kakasını bu acı ile yaptı. Doktoruna ilkinde böyle olunca sordum . Bu mama bağırsakları biraz saçmalatabilir dedi ama çatlayacak gibi oluyor çocugum bilgisi olan varsa yazabilir mi? Bırakmayı düşünüyorum .