Prensesss_annesiii Kızlar kızımin çenesinde yaralar oluştu birden bire 2 yaşında çok aşırı iştahsız hep süt içiyor acaba bundan dolayı olabilirmi https://imgyukle.com/i/kmQs96
Hafsaninannesi_ Prensesss_annesiii Sütü bırakın yerine kendi mayaladiginiz yoğurdu verin daha sağlıklı ve yanında kakako ve paketli gıdaları bırakın (tüm aburcuburlar) hazır meyve suları dahil. Sadece ona değil bir çok şeyeiyi gelecektir
Prensesss_annesiii [silindi] sağlık ocağına goturdum krem verdi balaban diye 3 gündür kullanıyorum ama geçmedi daha
[silindi] Prensesss_annesiii o krem antiboyotikli uçuk için uygun değil daha kötü eder asiviral diye bir krem var ama uçuk ise kullanın
Tugbadeniz1 Inek sutu alerjisi olabilir egzama olmuş olabilir yaralar alerji testinde fayda var bence
mom54546 Prensesss_annesiii kıyamam ya cok geçmiş olsun.Öıkan ley büyük ihtimalle uçuk bi doktora götürün bence
Prensesss_annesiii mom54546 çok saol canım benimde çok canım yaniyor baktıkça kaşınıyor heralde eli hep ağzında):
mom54546 Prensesss_annesiii kıyamam kuzuya kıxım 20 gündğr grip bakıp bakıp aglıyom. alerji olsa bütün vücuda yayıkırdı dıye düşünüyorum ama en iyisi yarın bı cocuk doktoruna git
Sngl555 Prensesss_annesiii canım benim oğlumdada oldu böyle bizimde inek sütü alerjisi var sütü kes verme bence ve alerji doktoruna muhakkak götür
Prensesss_annesiii Sngl555 Ama sütü çoktandır içiyor canim alerjisi varsa neden şimdi belirti versinki basta vermezmiydiydi
limonlukarpuzzz Prensesss_annesiii sütü kesmediğiniz sürece yemez zaten.. Sütü acilen kesin vermediğinizde yemeye başlayacaktir tecrubeyle sabit.. Malesef bebeklerde bir şey çok tüketildiği zaman vucut reaksiyon gösyeriyor alerji gibi pisik gibi bir doktora götürmelisiniz aile hekimi ile olacak iş değil
Prensesss_annesiii limonlukarpuzzz inek sütü içiyor canim vermiyorum krize giriyor nasıl kesicem bilmiyorum bir zamanlarda beni emerdi yine yemezdi memeden kestim süte başladı yine yemiyor napicam bilmiyorum bir akıl lütfen çocuk doktorunami gitmem lazim
limonlukarpuzzz Prensesss_annesiii çocuk doktoruna git canim alerji testi gerkli gorurse yapar.. Muhtemelen ağlayarak istediklerini elde etmeye calisiyor bi kaç kere vermezsen sorun cozulur..