Kızlar merhaba henüz 25 günlük lohusayken gece aniden gelen karın agrısı ile acillik oldum ögrendikki gebelige baglı safra kesemde taş oluşmuş Şu an bebegim 3 aylık ara sıra gelen sancı beni mahvediyor ama bebegim sadece anne sütü aldıgı için korkuyorum ameliyat olmaya aranızda ameliyat olan var mı nasıl bir süreç yada agrıya ne iyi geliyor bilen var mı şimdidem çok teşekkür ediyorum