Diyeceksiniz ki normal eşinden destek al . Bebeğim 11 aylık anne sütü ve ek gıda ile büyüyor babasına dahi gitmiyor benden başka kimse de durmuyor Kİ yarım saat uyuyayım gündüz tek uykuya geçti gece saat başı hatta yarım saatte bir kalkıyor evet dişleri çıktı ama diğerleri çıkana kadar ben uykusuzluktan sinirden çatlayacağım delireceğim . Gece ağlıyor 2 fırt meme çekiyor uyuyor hop yarım saat sonra tekrar aynı sabahta 6 da ayakta . Artık kim beni görse hortlak gibi olmuşsun bu ne hal diyor çeneleri düşesice 😞