Merveensarelisa çok normal ben ayaklarımdan korkmuştum daha erken atarsın ödemini benden sana TAvsşye kimseyi dinleme bel korseni 40 çıkana kadar tak sabahtan yatana kadar bak karnın toplasın toplarken de karnın kalmasın kendini sıcak tut ayaklarını özelllijle bol bol su iç mutlaka hem baş ağrısı olmasın hem süt olsun bulgur pilavı türü şeyler tüket sütün olsun ama mutlaka korse tak ilerleyen zamanlarda anlarsın dediğimi ben taktım bayağı iyi geldi karnım kalmadı şükür üzülme stres yapma bebeğinle bol bol sarıl öp kokla göğsünde uyut büyüyünce uyumuyorlar sa sıpalar kendine iyi bak uzun yazdım da oku yine de sen kendine de dikkat et geçmiş olsun taze anne