20aylık oğlum var aşırı iştahsız ne yapcam bilmiyorum yesin diye kendim de yapıyorum evde kek börek vs yemiyor eskiden masada çöp bırakmazdı herseyi yerdi çok anlattık nazar mı 2yaş sendromu mu bilemedim bu geçici bi durum mu yoksa bi doktora görünmesi lazım mı böyle ilerlemez yani sabah kalktı 5-6catal patates yedi yanına süt yaptım 1biberon onu içti Menemen yaptım asla almadı ekmekle denedim yemedi öğlen yoğurt içine bal çeviz attım ondan 2kasık aldı Aksam yemeği çorba pilav fasulye vardı bir kaşık çorba aldı dahada ağzına birşey sürmedi ne versem eliyle vuruyor veya aglamaya başlıyor kardeşi oldu yeni herseye yetişemiyorum mental olarak iyi değilim sürekli oğluma haksızlık yaptım diyip duruyorum uyuyunca ağlıyorum geçmeyecek gibi hissediyorum olmuyor