Firdevs02 Merhaba arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var emziren bir anneyim ama göğsümün biri büyük diğeri küçük bariz belli oluyor öyle olması normal mi ne yapmam gerekiyor böyle kalıyor mu acaba başına gelen varmı
Kubradorukaras Firdevs02 18 aylık bebeğim var hala emziriyorum ve evet o sorun hala devam ediyo bende de biri küçük biri büyük 😅 ama korkma kimle görüştüysem emzirmeyi kestigin zaman düzelir diyo 😂 yani inşallah düzelir ben kendimi öyle avutuyorum🤪
Yazannesi1 Firdevs02 5 buçuk aylık benimde öyle. İlk zamanlar sol göğsümü emmek istemedi sonra bi ara emdi ama daha çok sağ göğsümü emdi ve sonuç sol göğsüm küçük 😂
Ssssraa Yanlış anlamışım, s süt açısından diyor iseniz ben emzirmeyi kestikten sonra ikisini de boşaltım yaptım ve zamanla hemen hemen eşit boyuta geldiler.