Merhaba arkadaşlar bebeğim 10aylık boyu kilosu yerinde gece beslenmesi artık ikimizi de zorlamaya başladı uykusu en az üç dört kez bölünüyor bazen dahada çok ne yapabilirim yavaş yavaş nasıl bırakabiliriz bu arara emzik de tutmadı sadece ek gıda ve emiyor mama kullanmoyoruz