Edauu Kızlar kaçta oluyor bu aşı aceba i, bebeğim okadar zorluk çıkarıyor ki çok korkuyorum, bu aralar hep hastanelerdeydik yabancı biri ni gördümü kıyameti koparıyor ve yan etkisi var mı aceba
Birkucukeylulmeselesi Edauu bugün yaptırdık ne dizi ağrıdı ne ateş ne huysuzluk bende çok tedirgindim başka bir şey içşn gittik aklımdan çıkmıştı ebe aşıya mı geldiniz dedi o ara yaptırdık kızım korkuyor odalardan ebeden aşıyı anlıyor ama sonra hemen sakinleşti hastaneyi turladı oyalayın hemen unutur acısını sonrasında bir sorun yaşamazsınız inşaAllah
Emir123ali Edauu bizimde iki koldan ve ağızdan damla sadece kolda şişlik oldu ufak ama ateş olmadı şükür
Balkupum2505 Edauu sali günü yaptirdik biz o gece ateslendi sabah okdugunda koluna baktim şiş ve kizsrikti ayrica sis olan bölge acayip sıcakti. Hemsireyi aradim aşı yerine temas etmeden buz koy dedi yani bi beze sarmala buzu oyle koy olabilir böle dedi