İnstagram olsun, burası olsun, diğer forumlar olsun gördüğüm ve okuduğum kadarıyla bazı annelerimiz bebişleri uyumuyor diye damlalar, ilaçlar, çaylar vs. kullanıyor. Sırf bitkisel diye (bitkisel de olsa bence müdahale). Yetişkinler için bile bitki çaylarını önermeyen doktorlar varken bebişlerimize bunu yapmak doğru mu sizce? Bebek bu atak haftasındadır, diş dönemindedir, açtır, uykusu yoktur, dönemseldir vs. bir sürü sebebi olabilir. Neden kolaya kaçıp bu tür şeyleri veriyorlar? Bizlerin bile dönem dönem uyku problemi çektiği oluyorken, bebişlerimizinde böyle bir süreçten geçmesi normal değil mi? 🙄🙄