Neslihancvk Dogum olalı 2 bucuk ay oldu geceleri acayip terleme oluyor su gbi kalkıyorum sabahta gögüs altatım her yerim agrı yel oluyo sizde varmı aynı durum yaşayan özellikle terleme
IceLady Neslihancvk evet doğumdan sonra acayip bir sekilde kiii ben hiç terlemeyen insandım spor salonunda bile bir gr ter akmazdı. 3,4 ay su gibi durdugum yerde akıyordu. Ama o sayede de zayıfladım hızlı bi şekillde. Cok su için iyi gelir
MyEternalLoveNoyann Neslihancvk bende aynı durumdayım 2ay oldu normalde hiç terleyen bı insan değilim ama doğumdan bu yana aşırı bı terleme olayım var