Benimde 25 günlük bebeğim, bı kaç gündür gaz sancısından uyumuyordu, kakasını da yapmakta zorlanıyor kıpkırmızı oluyor, Nurse Hervay’s diye bı gaz damlası aldık, biraz rahatladı rahat uyuyor ama hala kakasını yapamıyor, günde 10 kere kaka yapan bebeğim, günde bi-iki kere kaka yapmaya başladı, altını açıp ayaklarını karnına dogru ittiriyorum o şekilde çok zor da olsa yapıyor biraz